Dret d'accés a la informació pública

Amb aquest tràmit podeu exercir el dret d’accés a la informació pública que reconeix la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

El dret d’accés a la informació pública es pot exercir a partir dels setze anys.

És un tràmit gratuït sempre que les dades siguin consultades en el lloc on es troben dipositades o si existeixen en format electrònic.

Tràmit on line

Accés a la informació pública

Tràmit presencial

Podeu realitzar el tràmit omplint la instància i presentant-la a qualsevol de les Oficines d'Atenció a la Ciutadania (OAC), indicant clarament que es tracta d'una petició per al Servei de Transparència i Bon Govern.

Horaris i adreça OAC Centre i OAC Les Torres

* Donada la situació actual de pandèmia, us recomanem que feu en el possible les consultes telemàticament. Per a contactar amb el Servei d'Atenció a la Ciutadania, teniu la informació actualitzada a la pàgina web del departament. Recordeu que cal cita prèvia.

Seguiment del tràmit

Podeu fer seguiment de l'estat del vostre tràmit, un cop admès, amb el número de registre que heu rebut per correu electrònic i mitjançant l'adreça

Informació pública que es pot demanar:

Mitjançant aquest formulari es pot sol·licitar a l'Ajuntament qualsevol informació elaborada per aquesta administració i la que té en seu poder, tenint en compte els límits d'accés que la llei prevei als articles 20 a 25 de la llei 19/2014

Per a altres qüestions (Avisos, Queixes i Suggeriments) podeu accedir al formulari corresponent.

Reclamacions

Totes aquelles persones que hagin sol·licitat una informació a l'Ajuntament i els ha estat denegada totalment o parcial, poden presentar una reclamació davant la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública (GAIP)

Com presentar una reclamació
Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública